loading...
سایت تفریحی شکرستان
آخرین ارسال های انجمن
شکـــــــــــــــــــرستان بازدید : 188 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس نیش دار و کوبنده


 

تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی …
::
::
دیگر نه اشکهایم را خواهی دید
نه التماس هایم را
و نه احساسات این دل لعنتی را …
به جای آن احساسی که کشتی ، درختی از غرور کاشتم !
::
::
ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !
::
::
بعضی از آدمهارا باید از دور دوست داشت ؛ نزدیکشان که میشوی بوی تعفن غرور آزارت میدهد ، شکسته میشوی و میرنجی و میگریزی !…
::
::
خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن : تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !
بی لیاقت های عزیز لطفا برای رفتن یه ذره خلاقیت به خرج بدین …
::
::
احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه !
::
::
هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :
خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی
و من دیوانه نبودم …
::
::
انگار حرف “ر” اضافس !!!
به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ (شکرستان خفن ترین سایت تفریحی و سرگرمی) Number-One خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در اینجا سپری کنید.لطفا با نظرات خودتان در بهتر شدن اینجا مارا یاری کنید. متشکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت لذت بردید ؟ ؟ ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 552
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,217
  • بازدید ماه : 8,834
  • بازدید سال : 44,662
  • بازدید کلی : 501,796