loading...
سایت تفریحی شکرستان
آخرین ارسال های انجمن
شکـــــــــــــــــــرستان بازدید : 149 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !
.
.
من با همه فرق دارم !!!
چون من تــــــــو را دارم …
.
.
بودن تو دلیل نمی خواهد
تو خودت دلیل بودنی
بودن من را دلیل باش …
.
.
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …
.
.
*۱۴۴*I Love You#
شارژ جدید قلبت از طرف کسی که شگفت انگیز دوستت داره !
.
.
یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه ، درست مثل فراموش کردن “تو” …
.
.
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …
.
.
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!

.
.
این روزها همه میگن “بیخیال شو”
چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !
.
.
تو مال منی ، بگو خب !
.
.
نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری
.
.
خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمیکند !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ (شکرستان خفن ترین سایت تفریحی و سرگرمی) Number-One خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در اینجا سپری کنید.لطفا با نظرات خودتان در بهتر شدن اینجا مارا یاری کنید. متشکرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت لذت بردید ؟ ؟ ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 220
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,624
  • بازدید ماه : 8,241
  • بازدید سال : 44,069
  • بازدید کلی : 501,203